Home » , , » [IndAvIdeo-Magyarul] Bérgyilkost fogadtam (2019) Teljes Film Online Gratis - HD Letöltése

[IndAvIdeo-Magyarul] Bérgyilkost fogadtam (2019) Teljes Film Online Gratis - HD Letöltése

Bérgyilkost fogadtam Teljes Film Magyarul 2019




alternatív linkek letöltése és megtekintése (hirdetések kihagyása):

Dráma | Akció | Vígjáték
RENDEZŐ: Tom Edmunds
FORGATÓKÖNYVÍRÓ: Tom Edmunds
ZENE: Guy Garvey, Peter Jobson, Paul Saunderson
SZEREPLŐK: Tom Wilkinson, Christopher Eccleston, Aneurin Barnard, Freya Mavor, Gethin Anthony, Cecilia Noble, Nigel Lindsay

A finn kultfilm feldolgozása igazi, fekete angol humorral tálalja William, a szerecsétlen és gyáva öngyilkosjelölt történetét. Amikor a fiú 10 sikertelen próbálkozás után is életben van, egy idősödő bérgyilkost bíz meg a feladat teljesítésével. A gyilkos egy hetet kap, hogy végezzen a fiúval, különben vissza kell fizetnie a megbízás összegét. Eddig nem is lenne semmi gond - csak William épp akkor találkozik álmai nőjével, és a vonzalom kölcsönösnek bizonyul. A fiú nagyon szívesen elállna az üzlettől, ám hamar kiderül, hogy nem olyan könnyű felbontani egy aláírt szerződést. (Vertigo Media)


Tags:


Bérgyilkost fogadtam elozetes
Bérgyilkost fogadtam port
Bérgyilkost fogadtam premier 
Bérgyilkost fogadtam teljes film
Bérgyilkost fogadtam mozicsillag
Bérgyilkost fogadtam megjelenés
Bérgyilkost fogadtam bemutató 2019
Bérgyilkost fogadtam film online gratis
Bérgyilkost fogadtam indavideo
Bérgyilkost fogadtam magyar elozetes
Bérgyilkost fogadtam online film gratis
Bérgyilkost fogadtam online filmek
Bérgyilkost fogadtam online magyar
Bérgyilkost fogadtam szereplok 2019
Bérgyilkost fogadtam online film, online filmnézés
Bérgyilkost fogadtam teljes film online
Bérgyilkost fogadtam 2019 teljes film magyarul
Bérgyilkost fogadtam youtube
Bérgyilkost fogadtam teljes film online magyar szinkronnal

0 komentar:

Megjegyzés küldése

Népszerű Hozzászólás

 
Copyright © 2019 Hu.Filmek
Powered by Blogger